REKRUTACJA 2024/2025
„Być uczciwym obywatelem i dobrym chrześcijaninem” (Jan Bosko)
Szkoła NIE uczestniczy w elektronicznej rekrutacji UM Wrocławia.
Udział w rekrutacji w tym momencie polega na wypełnieniu rekrutacyjnego kwestionariusza online. Po otrzymaniu kwestionariusza, w momencie zwalniających się miejsc, zespół psychologiczno – pedagogiczny skontaktuje się z Państwem celem umówienia na rozmowę rekrutacyjną.
CZTERY ETAPY REKRUTACJI 2024/2025
Ponieważ ilość miejsc jest ograniczona, rekrutacja w naszej szkole podzielona jest na cztery etapy.
klasa 1A – 0 wolnych miejsc
INFORMACJA O REKRUTACJI – ZADZWOŃ ☎ +48 730 720 113
regulamin rekrutacji [czytaj]
zapisy do klas II-VIII Salezjańskiej Szkoły Podstawowej [czytaj] ↩️
Weź udział w Otwartych Drzwiach i poznaj ofertę szkoły
Jest to spotkanie dla wszystkich rodziców i dzieci zainteresowanych szkołą oraz wychowaniem w stylu Jana Bosko. Podczas takiego spotkania organizowane są warsztaty, lekcje pokazowe, istnieje możliwość poznania infrastruktury, a także można uzyskać informacje dotyczące szkoły. Osobom, które nie mogą uczestniczyć w tym spotkaniu dajemy możliwość, w każdym momencie odwiedzenia szkoły i rozmowy z dyrekcją, bądź nauczycielami po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się przez sekretariat szkoły. W Rekrutacji 2023 OTWARTE DRZWI odbędą się 20 marca 2024 r. o godz. 17.00.
Wypełnij kwestionariusz w formie ankiety online i czekaj na kontakt
W związku z tym, że szkoła nie jest objętą elektroniczną rekrutacją miejską od dnia 1 lutego 2024 r. będzie możliwe wypełnienie rekrutacyjnej ankiety online. Wypełnienie ankiety nie jest równoznaczne z przyjęciem dziecka do szkoły, lecz jest dopiero wyrażeniem woli.
Wspólnie porozmawiajmy i podejmijmy decyzję
Po zapoznaniu się przez rodziców z ofertą szkoły i podjęciu decyzji o chęci zapisania do niej dziecka, a także po wypełnieniu rekrutacyjnej ankiety online oraz przesłaniu innych dokumentów odbywa się spotkanie i rozmowa rodziców oraz dziecka z zespołem psychologiczno – pedagogicznym. Następnie dziecko bierze udział w zajęciach grupowych organizowanych na terenie naszej szkoły. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc nie będziemy w stanie przyjąć wszystkich kandydatów. 24 maja 2024 r. sekretariat drogą mailową poinformuje o wynikach rekrutacji.
Uzupełnij dokumenty
W terminie nie przekraczającym pięć dni od pozytywnej decyzji przyjęcia dziecka do szkoły uzupełnij w sekretariacie szkoły wszystkie potrzebne dokumenty. Należą do nich: kwestionariusz, podanie, kserokopia aktu urodzenia dziecka, podpisane 2 zdjęcia, zdjęcie w formacie jpg przesłane na sekretariat@salez-wroc.pl, karta zdrowia oraz pisemna deklaracja potwierdzająca przez rodziców wybór Szkoły.